Harisnya, Zokni, Fehérnemű Nagykereskedés.

Megbízható ügyfeleket keresünk, meglévő partnereinknek. Cégeknek segítünk az értékesítésben, és a beszerzésben is.Szeretné tudni, hogy mit kell mindennap tennie, hogy növelje a bevételeit?

 

Dolgozzunk ki számodra is piacrobbantó megoldásokat!

Ingyenes Cég IQ teszt.

http://profitpanda.hu/Teszt

Szöveg katt

Pokoli árharc. 100 ezer alatt notebook!  

 

 

 

Hogyan növeld meg AZ EGY VEVŐBŐL SZÁRMAZÓ
BEVÉTELEDET?

Forrás:www.kasszasiker.hu


Mert ha egyszer valaki bejött Hozzád vásárolni, miért ne költhetne többet?


…olvass, tanulj és cselekedj!


Carrigan Cserna Katalin tanulmánya a magyar kisboltok tulajdonosainak


Néha meglep, hogy milyen egyszerű is a jó marketing. Nemrég, mikor egy zseblámpát vettem, a pénztáros a legtermészetesebb hangon kérdezte meg: "elemet kér hozzá?".
Milyen kézenfekvő! Pedig pontosan azt tette, amiért a legtöbb bolt kutat, elemez, költ és töri magát: hogy miképp növelhetné az egy vevőből származó bevételét.
Összegyűjtöttem Neked a 4 legjobb stratégiát, amiket magam is számtalanszor alkalmaztam sikerrel, hogy a vevőkből kihozzam a maximumot. Vágjunk bele…


1. TÖBBET, DE OLCSÓBBAN


Egy természetes kérdés: Miért venne meg valaki többet valamiből, amiből csak egyetlen darabra van szüksége? A válasz nagyon egyszerű: mert az eszünk hajlamos elhitetni velünk, hogy bűn lenne kihagyni egy spórolási lehetőséget!


Legegyszerűbb, ha arra ösztönzöd a vásárlót, hogy vásároljon többet, mert akkor valamilyen kedvezményben részesül. Például, ha vesz 6 üveg bort, a hetediket ingyen vagy olcsóbban adod. Persze arra figyelned kell, hogy ez a megtakarítás érezhető legyen, vagyis vissza kell osztani a termékek mennyiségével és fontos, hogy az egy termékre eső megtakarítás elérje minimum a 10%-ot. Máris kezdheted kigondolni,
melyik terméked, szolgáltatásod esetében vetnéd be ezt az egyszerű, de hatásos trükköt.


2. VEDD KARTONNAL

A vevők vásárlási szokásai megváltoztak, ami azt jelenti, hogy hajlamosak inkább ritkábban, de nagyobb mennyiséget megvenni a termékekből. Amennyiben lehetőségük van olcsóbban megvenni pl. egy egész kartonnal az adott áruból, akkor túlnyomórészt azt választják. A lényeg, hogy Neked bizony lehetővé kell ezt tenned.
És ez nem csak ár kérdése. Nézz körül az üzletedben, hogy egyáltalán mennyire egyszerű Nálad kartonnal vásárolni.
Hogy mit értek ez alatt? Pl. van-e kihelyezve áru? Van-e olyan kocsi, amire feltehető?
Ha nincs, akkor van-e személyzet, aki segít kivinni a kocsihoz? Mert itt is az egyszerű, ám de annál fontosabb gyakorlati praktikákon van a hangsúly.
És mi a kartonvásárlás lényege? A karton az 1. ponttól eltérően nem a spórolási, hanem a felhalmozási ösztönre vagy a kényelemre épít ("hogy ne kelljen sokszor vásárolnom, hiszen nincs nekem időm mindig rongálni"), így ez esetben még árengedményt sem kell adnod feltétlenül az egységnyi vásárláshoz képest.

 


3. TERMÉKKIHELYEZÉSI TRÜKKÖK


Kérlek, tedd fel Magadnak a következő kérdést: Van mindig akciós termék, szolgáltatás az üzletedben? Ha nincs, akkor sajnos potenciális bevételtől esel el.
Az impulzusvásárlókat (akik a "meglátni és megvenni" elve szerint vásárolnak) ezek az akciók vonzzák. Mindannyiunkban van egy ilyen impulzus vásárló, hiszen szeretünk néha megvenni valamit csak azért, mert megtetszett, vagy mert ellenállhatatlan ajánlatot kaptunk rá...
Gondoskodj róla, hogy a termék mellé mindig legyen kihelyezve a termékhez kapcsolódó, kiegészítő áru. A bor mellett legyen boros pohár és dugóhúzó is. A sajt mellett bor. A nyomtató mellett tintapatron, és így tovább…
Természetesen ezt az elvet egész nyugodtan követheted a nem akciós termékeknél is, de arra nagyon figyelj, hogy ne legyen káosz a boltban. Apróbb kiegészítőket kínálj, nem kell a nagyobb termékeket is egymás mellé húzni. Csak szépen, arányosan.


4. AZ ELADÓ IS TUD SEGÍTENI?


Mint az elemlámpánál, itt az eladó személyzeten a világ szeme: ha ő tanácsokkal tudja segíteni a vevődet, akkor szinte biztos, hogy könnyedén el tudsz adni kiegészítő, kapcsolódó termékeket is.
Ehhez persze ismernie kell a termékskálát, tudnia kell, hogy a korábbi vásárlók miért jöttek vissza később, és persze tudnia kell ezt kommunikálnia, mikor megkérdezi tőle egy vevő, hogy "tudna segíteni?"
A porszívó mellé pár tartalék porzsákot, a házi-mozi rendszerhez pár filmet, a cipőhöz egy színben illő cipőkrémet, egy elegánsabb sámfát, vagy egy szagtalanító spray-t. Vagy mindet.


Még egyszer összefoglalva a fenti marketing trükkök…


1) Adj a spórolási ösztönnek! De ügyelj rá, hogy megérje Neked is és a vevőidnek is.


2) Célozd meg a spájzolási vagy kényelmi ösztönt! Készíts csomagokat, kartonokat, és tégy róla, hogy maga a vásárlás könnyen elvégezhető legyen. (Nyilván, Te sem szeretnéd, ha pl. a polcon lévő gyerek zoknit csak a 48-es lábú, 2 méter fölötti kosaras fiatalemberek érnék el… mert akkor az anyukákat elfelejtheted.)


3) Mutasd meg vevőidnek, mi passzol a termékhez! Gondold végig, Neked mire volna szükséged, hogy az adott terméket használni tudd, vagy épp jobban tudd használni. Ezt kínáld vevőidnek is, csak ne csinálj káoszt!


4) Ne csak mutasd, mondd is el! Mert így nem csak, hogy nagyobb eséllyel adod el a kiegészítőket, de könnyen lehet, hogy a vevő a fejére csap: „Tényleg, ezt el is felejtettem!” – és ekkor máris hálás lesz Neked, ami igencsak pozitív az üzletedre nézve.


+1 bónusz tanács: Cselekedj már holnap! Határozd el, hogy sikerülni fog, és tegyél is érte. Attól még senkinek nem ment jobban, hogy tudatában volt a trükköknek. Te is kellesz hozzá! Hajrá!

 

További nagyon hasznos oldalak.

A profit legyen veled...

www.profitpanda.hu

www.sokprofit.hu

www.vevoletoltes.hu

www.globalpartner3.com

www.harisnya.hupont.hu

www.mlmuzlet.hupont.hu

www.befektetesi.hupont.hu

www.marketing-marketing.hupont.hu

 


További nagyon szép napot kivánok sok sikert.

Takács Imre

takacs.imre65@gmail.com


06-20-943-7178

"Mit teszel ma ami, holnap is számit?

 

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 13
Tegnapi: 63
Heti: 76
Havi: 1 132
Össz.: 411 172

Látogatottság növelés
Oldal: Hogyan növeld meg AZ EGY VEVŐBŐL SZÁRMAZÓ BEVÉTELEDET?
Harisnya, Zokni, Fehérnemű Nagykereskedés. - © 2008 - 2024 - harisnya.hupont.hu

Ingyen weblap készítés, korlátlan tárhely és képfeltöltés, saját honlap, ingyen weblap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »