Harisnya, Zokni, Fehérnemű Nagykereskedés.

Megbízható ügyfeleket keresünk, meglévő partnereinknek. Cégeknek segítünk az értékesítésben, és a beszerzésben is.Szeretné tudni, hogy mit kell mindennap tennie, hogy növelje a bevételeit?

 

Dolgozzunk ki számodra is piacrobbantó megoldásokat!

Ingyenes Cég IQ teszt.

http://profitpanda.hu/Teszt

 

 

Mit tehet egy szolgáltatóiparból élő kisüzlet, ha nyakán a konkurencia? Egy fitnesz klub esete…

Forrás:www.kasszasiker.hu


Utolsó esettanulmányunkban egy fitnesz klubot boncolgatunk. Hogyan, miként boldogult. Olyan fitnesz klub volt ez, mint a többi. Kondigépek, súlyzók, edzéstervek és fogyiteák. Egy idő után persze kezdett nagyon népszerű lenni, mondhatni státusszimbólummá válni, hogy az ember kondizni jár. Hamarosan minden sarkon nyitott egy ilyen klub, és így egyenes arányossággal fogytak a vendégek. Főszereplő tulajdonosunk a szokásos árcsökkentéssel kezdett próbálkozni, majd bedobta a havi
kártyát, de egyik sem segített.


Össze kellett ülni, és bevetni a 

helyzetelemző technikáját.
Vajon mi lehet a probléma?


· A lendülettel nem volt gond, mert mindenkiben erős volt az első
elhatározás, hogy jön és kipróbálja és ki is fog tartani. De tudjuk, hogy ez nem így működik. Főleg, ha munka után fáradtan beesik az ember fia-lánya a legpuhább fotelba. Onnan kimozdítani bárkit is… valljuk be, nem könnyű feladat. A legtöbb vendég 2 hónap után nem jött többet edzeni.


· A nemek aránya. Egy tánciskolában talán ez a nyerő, de egy fitnesz
klubban? Vegyesen voltak fiúk és lányok, ezt sokan nem szerették - főleg azok a nők, akik egy kis súlytöbblettel voltak megáldva - pedig ők lettek volna ám a hosszú távú vendégek.


· A divat! Mindig megjelent egy-egy új trend - spinning, kangoo stb., ami
elszívta a vendégeket.


· Az a drága idő! Sokan panaszkodtak arra, hogy nincs idejük jönni.


Ezekre a problémákra muszáj volt kitalálni működő módszereket, vagyis
igazi megoldásokat…


Rájöttünk arra, hogy a legtöbb vendég eleinte ezerrel fogyókúrázik, majd szépen abbahagyja, és a végén persze az edzőt hibáztatja. Hát persze, hiszen nem lett csinosabb, vékonyabb és min. 10 kilóval kevesebb a 2 hónap alatt. Egyértelmű, hogy ez a hely neki egyenlő egy jókora kudarcélménnyel, vagyis nem várhatjuk, hogy vissza is jöjjön, vagy netalán még reklámozza is a barátnőinek a helyet.


Ezért bevezettünk egy pénzalapú önmotivációs rendszert. Ugyan van havi bérlet, de amennyiben egy héten 3-szor elmész az edzésre, úgy a következő havi bérletet olcsóbban kapod meg, mintha csak heti 1-szer mennél le. Ugye milyen egyszerű? Elégedett vevő lett a vendégből! Mekkora álom! A hölgyek több mint 50%-a maradt a 2. hónap után és 15%-a új vendéget is hozott.


Kitaláltuk, hogy csak hölgyek jöhetnek, így megjelentek az idősebb és kövérebb lányok is. Szűkült a célcsoport, de valójában termékenyebb lett.


És mi lett az elfoglalt emberekkel?


Ez tiszta pszichológia. Ha azt mondom, kell egy óra edzés, hogy lefogyj, az előkészületekkel, utazással és a végén fürdéssel együtt több mint két órába telik. De ha azt mondom, csak fél órára ugorj be, mert a rendszeresség a fontos, máris értékes időt spórolsz meg. Bevezettünk hát egy csupán 30 perces programot, megoldva az időhiányra panaszkodó hölgyek problémáját.


És bónuszként egy sportolás utáni egészséges ételt, amit a kocsiban meg tudott enni a vendég, így is időt spórolva magának. Megnőtt a munka előtti vendégek száma. Korábban gyakorlatilag alig járt le valaki ilyenkor.


Hogyan „hívtuk be” a barátnők barátnőinek barátnőit?


Kialakítottunk egy referencia programot is, ahol csak azok, akik min. 6 hónapja használták a klubot (mert ugye ők az elégedett vevők) kaptak egy ajánlási kupont, miszerint, ha rajtuk keresztül érkezett egy vendég, akkor ők minden héten kaptak egy fél órás masszírozást. Mondani se kell: imádta a közönség. Mert egy masszázs nem küzdelem a kilók ellen, hanem egy jutalom, amit jól megérdemeltünk, és ezért azt is elviseljük, hogy megy a drága időnk. Ők voltak azok a vendégek, akik abszolút hittel tudták ajánlani a klubot.


Ma már úgy néz ki, hogy a kis fitnesz klub kinőtte a helyet...


Mi a tanulság?


Nem az a lényeg, hogy mindenkinek mindenáron eladj! Ha szűkíted a
célcsoportodat (pl. ahogy a fitnesz klub is „lemondott” a férfiakról), igaz, hogy kevesebb embert célzol meg, de ők sokkal inkább magukra fognak ismerni, és magukénak érzik a boltodat/üzletedet.


Miért? Mert nem foglalkozol AKÁRKIVEL, Te csak ÉRTÜK vagy, csak az ő
problémájukra, vágyaikra, életvitelükre koncentrálsz, és ez nagyon imponáló számukra. Hidd el, ha jól csinálod, értékelni fogják, és megtisztelnek azzal, hogy Nálad költik el a pénzüket, nem pedig a konkurenciádnál.

 

További nagyon hasznos oldalak.

A profit legyen veled...

www.profitpanda.hu

www.sokprofit.hu

www.vevoletoltes.hu

www.harisnya.hupont.hu

www.mlmuzlet.hupont.hu

www.befektetesi.hupont.hu

www.marketing-marketing.hupont.hu


További nagyon szép napot kivánok sok sikert.

Takács Imre

takacs.imre65@gmail.com


06-20-943-7178

"Mit teszel ma ami, holnap is számit?

 

 

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 20
Tegnapi: 16
Heti: 177
Havi: 1 037
Össz.: 411 077

Látogatottság növelés
Oldal: Egy fitnesz klub esete…
Harisnya, Zokni, Fehérnemű Nagykereskedés. - © 2008 - 2024 - harisnya.hupont.hu

Ingyen weblap készítés, korlátlan tárhely és képfeltöltés, saját honlap, ingyen weblap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »